Omer15- ben başladım 5 ay 15 günlükken yoğurtla başladım ilk 3 gün sadece onu verdim sonra tadımlara başladım ek bilgi taşımlara kesinlikle sebzelerle başlanmalı çünkü meyveler tatlı olduğu için sebzeleri sonradan reddedebilir ilk gün çay kaşığı 2.gün tatlı 3.gün yemek kaşığı gibi taşımlar yaparak alıştırdım şimdi öyle güzel iştahlı yiyor ki kabızlık sıkıntısı da olmadı şükür bol bol emziriyorum su veriyorum 🫶🏻