Omer15- öğürme çok normal ilk defa katı şeyler yiyolar. Ben de kızım 5 ay 10 günlükken başladım dört gün oldu başlayalı. Kabakla başladım buharda pişirip üzerine çok az zeytinyağ döktüm öğürdü tabi çok yiyemedi ama tatması önemli zaten onunla doymayacak. Ben alerji riski düşük şeylerde iki gün tattırıp yenisine geçiyorum doktorum da bu şekilde önerdi. Kabaktan sonra havucu tattık yarın patatese geçmeyi düşünüyorum ama patates daha katı gelebilir ona anne sütü veya formül mama ile açabilirsiniz biraz. Yoğurt ve yumurtanın alerji riski yüksek olduğu için bunlara geçince bunları üç gün deneyeceğim. Günde bir öğün yapmalıyız şu an tadım sürecinde. Çok fazla yormamak gerek bence bebişlerin bağırsaklarını. Tadımdan sonra az su içirip hemen emziriyorum sindirimi kolay olsun diye. Öğlen 1, 1 buçuk saatlik açlık olduğunda tadıyoruz çok akşama bırakmayın alerji ihtimaline karşı. Ve ne çok aç ne çok tok olmalı huzursuz olmadığı zamanda verilmeli