delirmeceler sahinn2 28 hafta 1360 ve 1060 doğdular doğdukları gibi 1000 ve 800 gr olmuşlardı kızım 12 saatte entübeydi şükür şuan 2,5 yaşındalar herşey yolundan
Nzkt29 38+2 de ikizlere doğum yaptım kızım 2490 gr oğlumda 2510 gr doğdu şuan 15 aylıklar ortalama 9 kilolar aralarinda da 200-500 gr arasında değişiyo genel olarak minyon gözüküyolar ama gelişim olarak normal bebeklerle aynı
Nzkt29 Cilekbiskuvi çok şükür o kadar rahat bi hamilelik geçirdim ki gören ikizlere hamile olduğumu anlamadı bile hatta doktor sezeryan için gün vermeseydi 40 haftayıda görürdüm sadece sezeryan korkumdan doğum sabahı sancım cıktı inanın onu bile hissetmiyodum
prensesikizler sahinn2 benim de kızlarım 36+2 de 1500 ile 2500 doğdular. Aradaki fark fazla açıldı diye doğuma aldi doktorum. Ve suan 17 aylıklar biri 10 biri 12 kilo arkadaki boy ve kilo kapanmadı.
sahinn2 prensesikizler benim ultrasonda kiloları hep aynı çıktı doğumdan bir gün önce 1800 1900 dedi doktor doğdular 1500 2100 gramlardı şok olduk çok pişmanım başka doktora gitmediğim için ama tabi kısmet böyleymiş
Kumpr sahinn2 34+3 haftalık doğdular. Oğlum 3030 kızım 2450 doğdular. Şuan 24 aylıklar tam 1 kilo fark var aralarında.
Sadekahve_ sahinn2 Doğduklarında sadece 20 gr vardı aralarında şuan 17. Ayın ortasındayız 1,5 kiloydu en son fark belki daha da artmış olabilir 😊
Cilekbiskuvi sahinn2 Birebir tutmayabilir demisti benm doktorum 200 300 gr asagi yukari oynayablr bilgin olsun demsiti. Gerçekten ikisi de ultrason olcumlerinden 300 gr fazla ckti.
sahinn2 Cilekbiskuvi ben aralarında bu kadar fark olacağını hiç düşünmüyordum o yüzden şok olmuştuk doktorda hep yakın kilolarını söylüyordu
sahinn2 Cilekbiskuvi benim tansiyonum yükseldi hastanede yattım tutmaya çalıştılar ama ilaçla da düşmedi en sonunda aldılar 😞