sahinn2 34.haftada biri 2440 diğeri 1700 kg biri kız biri erkek doğum yaptım.Şu an 4 aylıklar kızım 4800 oğlum 6700 baya fark oluştu ama kızım çok hareketli aldığı kg yu veriyor mu diye düşündürdü bu ay özellikle.Normalde 5 i geç esi lazımdı.Dünden beri ona takık kafam.Hep anne sütü gittim bu zamana kadar mamayı dışarı çıktığımda ya da çok huysuzlanıp uyumadığı günlerde kullandım ama sanırım rutinime alıcam mamayı da kızım için.