Usnac1995 ppearl53 Canım bizdeki leke gibi değil de, sanki duman isi olur ya, dişin rengi koyulaşmıştı. Geçti ama , bende hergün fırçaladım, e bebekten organik bir macun almıştım
sesenese ppearl53 yok hayır normal dus macununu kullandim jackwill di yutulabilir dis macunu onu kullandim halada onu kullaniyoruz bende kalici olir diye korkmutum ama oyle olmuyo merak etmeyin
ppearl53 Cgdm6 trendyoldan t brush dis silgisi aldim tek seferde gecti lekeler sonra demir ilacini biraktik bidaha leke olmadi