asyaasya1 200 ml bir kaseyi içiyor evet ama çorbayı seviyor(tarhana özellikle)
2-3 köfte 2-3 kaşık pilav 2-3 kaşık sebze yemeği yiyor( daha fazla versem yer mi bilmiyorum çokta belki dokunur diye vermiyorum, doktor 200 ml yemek yiyebilir demişti ama gün içinde ara ara bişeyler yiyor)
Ama gün geliyor sadece çorba içiyor hiç yemek yemiyor, süt bile emmediği günler oldu diretmedim, benim çocuğum 2 tatlı kaşığı yese de olurdu en azından yiyor derdim, ne kadar yemek istediğime kendi karar versin ve mümkünse kendi yesin❤️ tüm arkadaşlarıma da bunu söylüyorum kendi yiyimce severek yiyor