sahrabalam2 ben de böyle bir post açmıştım ve hep böyle cevaplar gelmişti. Maalesef insanlar yardımcı olmak yerine , karşı dert ile gelmeyi daha çok seviyorlar. Kilo almak istiyorum desen aman ne var kiloda bak biz vermek istiyoruz derler. Eşim sürekli gezmek istiyo desen, şükret benimki de hiç evden çıkmıyor derler 🤣🤣 desinler elbet orda sıkıntı yok ama bazıları saygısızlık boyutunda cevap verebiliyor(bu posta yazanlar için söylemedim,genel) biz Türk milleti olarak dert yarıştırmayı seviyoruz 😁