sahrabalam2 ya insan kendi çocuğundan sıkılır mı be kendine gel çok normal yani tabikide soracak herşeyi keşfetme yaşı öğrenecek tabi ya dilsiz olsaydı benim oğlum 4,5 yaşında hayla da konuşamıyor en zoru da ne bilir misin canı acidiginda söyliyememisi bugün biri ona vurmuş anlatmaya çalışıyor ama ne olduğunu kimin ona zarar verdiğini anlayamadigim için hem anlamadığım için sinirlenip ağladı hem ben