Sare-10 bebeklihayatt137_ sma bebeğime gaz yaptı ağızdan goat bizi kabız yapmıştı ben ıkı mama kullanıyorum çoçuğumda hip ile evolvia şu anda büyüdü mama mıktarı arttığı için bütçe olarak evolvıa daha uygun diye ondan devam ediyorum. Tabı bu benim bebeğim için sizde deneyerek ancak bulabılırsınız
Bafrapidesi Dogdugundan beri hipp kullaniyoruz 7bucuk aylik bebegm cok memnunum kabizlik olmadi guzel iciyor kilo alimi guzel ayi ile orantili fazla kiloda yapmiyor şişirmiyor bebegi tavsiye ederim
Dgghgddgg bebeklihayatt137_ ben birkere fitil yaptim başka yapmadim yapmasini bekliyordum yapincada baya yapiyordu huysuzluk ondanmidir bilmem ama oluyordu az çok
nurcan1304 Lareninannesiii kızım artık yapıyor kakasını inşallah böyle devam eder mamayı veriyorum çok teşekkür ederim 🤲🙏❤️
Lareninannesiii nurcan1304 Ayyy çok çok sevindim afiyet şeker olsun yarasın inşallah 💕maşallahta diyelim nazar değmesin 🧿
Lareninannesiii nurcan1304 Ayy o ne güzel bir dua Allah sizinde gönlünüze göre güzellikler nasip etsin inşallah 🤍