Benim iki oğlum var 2 yaş ve 5,5 aylık. İlki mamayla ikincisi anne sütüyle beslendi. Mama içen çok sık kaka yapmıyordu daha doğrusu gazı çok oluyordu anne sütü alan ise 40 günlükken 4-5 kere kaka yapıyordu ilk oğlumda mamaları deneyerek hangisi iyi geliyorsa onla devam ettim aptamil daha çok gaz+kabız yapıyordu aptamil conformil iyi geldi 6 aydan sonra tekrar aptamil denedim yine kabızlık yaptı bebelac’a geçtim biraz daha rahat yapmaya başladı yine de 6.aydan sonra kabızlık olduğunda mamasına zeytinyağı ekledim.