duyguloji3478 Gizemkcdmr sütünüzün bebeğiniz emmediği zamanlarda sağım yaparak azalmasını engelleyin onun dışında her bebeğin gelişimi farklıdır burda yazılan kilolar sizi strese sokabilir bu da sütünüzü kesebilir canım doktorunuza güvenin 🌸
Gizemkcdmr duyguloji3478 sağım yaparak çoğaltıyorum ama çok yağlı bir sütüm yok sanırım banamı öyle geliyo anlamadım🫠
ssennaaa12 Gizemkcdmr bizimde nu tarzdı kilomuz doktorumuz sınırda az kilo almış dedi bi kaç tahlil ve alerji testi verdik inek sütü ve ürünlerine alerjisi çıktı özel mama kullanıyoruz anne sütüyle beraber bende diyet yapıyorum . Ama doktorunuz normal dediyse normaldir
Bebekcino Gizemkcdmr doktor normal demiş sen burda az geldi diye soruyosun buradakiler doktordan daha mı önemli canım? Kilosu gayet normal çok kilo sağlık anlamına gelmiyor kızım 15 aylık 10 kilo gayette sağlıklı bir cocuk
Gizemkcdmr Bebekcino yok doktorumuza güveniyorum tabikide annem söyleyince Bi çelişki yaşadım sadece 🙏🫠
goktekizuhre Benim bebeğim 4 aylık. 8.250 kilosu. Bana fazla geliyor, doktor şimdilik sıkıntı yok ama takip edelim dedi. Bakalım 🤷🏻♀️