Gizemkcdmr yanlış anlamayın moralinizi bozmak için söylemiyorum, benim bebeğimde kolik ama beslenme konusunda bir sorun yaşamadık o konuda hiç taviz vermedim zorla içirdim bazen. Sma bizde de gaz yaptı bunu da aptamil kullanınca fark ettim. Her beslenmeden önce 5 dakika karnına yukarıdan aşağıya masaj yapın, beslenmeden 20 dakika sonra da ayaklarını havaya kaldırdın 1-2 dakika bekleyin o gazını muhakkak çıkaracaktır. Denemenizi öneririm 🫶🏻