metosunannesii ipek332 valla iki çeşit avent aldım başka markalar da aldım sonra bi arkadaşım çocuklar ucuz emzik tutar bak dene dedi gittim 60 tl ye baby plus aldım e bebeğin markası öyle güzel tuttu bırakmadı :)
eebru1234 ipek332 doğduğu gün hastanede verdim bebekler ilk zamanlar düşürür ağızdan süreli İlk Verdiğim Avent oldu ondan devam ediyoruz hala
Lareninannesiii ipek332 çok memnundum ki 17 ayına girince kendi kaldırıp attı 😂 doğar doğmaz vermiştim tutturma da hiç sıkıntı yaşamadım. Alıştırmak için uykuda aranırken vermenizi tavsiye ederim bir arkadaşım o şekilde alıştırmıştı
mucizem24 ipek332 çeşit çeşit emzik aldım aventte dahil buna ama hanimish marka eczane emziği tuttu 😂 avent ağır geliyor bence silikon kısmı çok ağır geliyor gibi hissetmiştim zaten hiç sevmedi benim bebeğim aventi boşuna para vermişim