Merhabalar arkadaşlar kızım 8 ay 10 günlük henüz yumurta beyazı vermedim ama 20 gün sonra kızamık aşısı olacak iki ayrı doktora sordum biri verebilirsin artık dedi diğeri 1 yaşı bekleyelim dedi kimisi de aşı öncesi verilmesi gerekiyor diyor siz bebeklerinize yumurta beyazını ne zaman vermeye başladınız paylaşırsanız sevinirim 😊