Kelebekakkor99 Evet bizlerde etkileniyoruz ama biz ağzımızı falan açınca kulak açılıyor bir süre sonra ama 11 aylık bebeğiniz için eğer ki emiyorsa emzirin derim. Yoksa çok ağlıyorlar. Ben bilinçsizce emzirmedim çünkü bebekle ilk defa yolculuk yaptım, kimsede beni uyanmayınca kulağı tıkandı ve çok ağladı 🤦🏻♀️ 3 yaşındaki bebeğiniz içinde kulaklık isteyin, kulaklık taksın