Yaa benim de Perşembe günü aktarmalı uçuşlarim var iki kere binecegiz aynı gün içinde çok korkuyorum. Kızım 4 yaşına girecek oğlum 10 yaşında ve tek başıma gideceğim ben de.kizim sorun değil de oglumdan çok korkuyorum inşallah ben emzirmek istediğimde emer 🥲 . Bebekli olanlara nispeten rahat koltuk veriyorlar mı acaba bilginiz var mı m