Ardenaden kimse zaten içinden gelerek mama vermiyor, anne sütü olmadığı için veriyor karşılaştırdığınız şey o kadar birbirinden alakasız ki komiksiniz.
Anne sütü olmadığı için mama veriliyor çünkü asıl verilmesi gereken şey mevcut olmadığı için; e peki hiç mi parası yok 70-80₺ bi bebek tarhanasına veremeyecek? Yorum yapmak için yorum yapmışsınız.