byznur sindrim henuz yeni gelismeye basliyor birde bobreklerin bunu suzme aşamasi vs guncel anne war instada cok iyi bi cocuk doktoru gercekten cok basit bi ornei war orda belkide bliyosunjzdr ama anlatmak istedm yinede 1 yasindan kucuk cocuga gunde sadece 5 adet klasik bildgmz cubuk kraker verildgni dusunun siz 5 adet neolcak dersiniz ama bircok gun 5 adet olarak hesap ederseniz bobrek uzerndeki riskini cok guzel anlatmis…bana bsy olmadi ama dierinin ikerleyen donemde yuksek tansiyon olablme riskini yokedemez..birkac ayin farki bu..6 aylik bebekle 10 aylik ve ya 1 yas uzerinin elbetteki cok farki war.herkes diledgi sekikde besler…bu benim kndi fikrim kndi ozverim..bende 10.aya kadr sıfr tuz verdim.10 aydan sonra doktrunda tawsiyesi ile kendi salcanizda zaten tuz var ekstradan tuz koymazsin bubsekikde ver ordan alor tuzu demisti salcadaki tuzda gayet yeterli bana dgru geldi mesela..yada hic tuz yok salcasiz bsy yapiosun deniz tuzunu tawsiye etmisti kndinize bile kullanablirsiniz dedi ewimede dahil bebehimede ekstradan kullancaksam mnik olacak sekilde oyle atiorm deniz tuzu..onun disda salcali ise salcanin tuzu yetio zaten biz 1 yasina grmek uzereyiz 6 aylik gbi kucik deil sorun yokşuan..bayai uzun oldu ya neyse oyle iste🙋🏼♀️