Sevda_ege @ksky test vs yaptinmi canım bende 40tan 1 hafta sonra oldum ve ondan sonraki ayda aynı gün kanamam oldu azda olsa 1 gunluk ve bu ay olmadım kafam alak bullak
ksky tunaaamom24_ gülüm valla ebeye sordum dün 6. Aya kadar olmaman normal süt korur gibi birşey söyledi
kanalize elifnurkerim aynen göğüsler yumuşadığı an süt azalıyor demektir bestlak damla kullananilirsin
buketadenatalay kanalize her yumuşama azalma olmayabilir Göğüsler terbiye olduysa süt yağlanırmış benim göğüslerim hep yumuşak ama sütüm yağlı
Mrveizmrl elifnurkerim ben kırkim çıktıktan sonra 2 haftayi doldurmadan oldum içim rahat etmedi doktora da gittim muayene etti bir daha olacaksin dedi yani 1 ay geçmeden ikinciye olacagım bunlar canlı yumurta degil muhtemelen gibi bir sey soyledi adet söktürücu verdi
kanalize elifnurkerim üzülme ben hiç emziremedim hayırlısı böyleymiş yetmediği yerde mama takviyesinden çekinme hiç yeterki onlar iyi olsun
kanalize buketadenatalay sütün kalitesi azalır demedim miktarı azalır dedim sütünüzün yağlı olup olmadığıyla alakası yok yani hormonlardan daha iyi bilecek değiliz
m09 Kizlar ben 6.ayimda oldum.bebis 7yi bitirmek üzere. Mart Nisan oldum normal bir şekilde ama bu ay 5gun gecikti Acaba tekrar mi kesilecek anlayamarim