elifnurkerim vaveyla__ 40i ciktiktan sonra az biraz kanama baslamisti 3 gune gecmisti bir de simdi oldu 2 ay sonra
AylaSuna Kızım 19 Aylık hala olmadım dün doktora gitti 9aydan sonra hormon testi yapıyoruz kemik erimesi olur bukadar süre neden bekledin dedi
elifnurkerim AylaSuna ah ah anne olmak ne zor tum degerlerimiz dusuyor, vucudumuz duzenimiz alt ust oluyor ama yine de cok guzel bir duygu
AylaSuna elifnurkerim Çok tatlısınız, evet gerçekten öyle Rabbim tüm annelere hayırlı evlat yetiştirmeyi nasip etsin güç kuvvet ve bolca sabır versin 🌸💗
tunaaamom24_ ksky bu normal mi acaba ben de aynı şekilde bir kez oldum daha da olmadı. Tedirgin oldum biraz
ksky tunaaamom24_ gülüm valla ebeye sordum dün 6. Aya kadar olmaman normal süt korur gibi birşey söyledi
Bet2506 zeynptgb ben de 9 ay 15 günlük kızım hala regl olmadım hamilelikte bi o kadar zaten Orta yerimden çatlıcama artık
buketadenatalay elifnurkerim bebeğim 3 aylık olacak kırkım çıktıktan 2 hafta sonra oldum ardından 1 ay sonra tekrar oldum sanırım benimki yine eski düzenine döndü
buketadenatalay elifnurkerim benim sütüm normalde de hep azdı ama regl olunca extra bir azalma görmedim.
Qunqnir elifnurkerim 2 ay sonra adet oldum ben de. Süt de adet öncesi biraz azalıyordu. Süt artıran şeyler yiyip bol su için. 🌸
seheronsert Kişiden kişiye değişir 6 ay 1 yıl diye bişey yok bende 8 aylık bebeğim hala olmadım hormon düşmeye başlayınca olur
TwinsMom__ elifnurkerim benim ikizlerim 3,5 aylıklar 40 çıktıktan 10 gün sonra regl oldum şimdi yine 2.oldum😃yani 3 ayda 2 defa
elal uykucukoalaa aynen benimde 40 çıktığı ilk hafta regl oldum ve düzenli devam etti taki bebeğim 7.ayında 2 ay boyunca hiç regl görmedim hatta gebe olduğumu düşünmüştüm ki 8aylık oldu oğlum tekrar adet görmeye başladım bakalım devamında nasıl olucak🤷🏼♀️