dryadmrckr rezeneyi suya koydum sıcak suya ılıyınca 2-3 çay kaşığı içirdim ilaçlardan daha iyidir diyerek doktoruma sordum 2-3 çay kaşığını geçmesin dedi canım günde bir kere akşam saatlerinde yaptım daha fazla gaz sancısı yaşıyorlar karınları iyice doyuyor çünkü bu şekilde kullandım artık o kadar çaresizdim ki bir nebze rahatlattı kızımı