2.5 aylık bebeğim 4 gündür kaka yapamiyor. Dupahc bağırsak düzenleyici kullanıyorum,doktor fitil verdi yarısını atmayı denedim anca fitili atıyor canını yakmak istemedigim için bıraktım.ayrıca evde uyguladığımiz yöntemleri denedim hiçbiri fayda etmedi. Yardımcı olabileceginiz öneri var mı kolik bı bebek gaz sıkıntısına kaka eklendi lütfen yardım.