Ozlem81 iyi bir kurum bulup dil terapistine gitmenizi öneririm. Kızım da gecikti konuşmakta. Tam 2.5 yaşında başladık. 3 yaşına iki ay kala konuştu. Şu an 3 yaş 9 aylık yaşıtlarını yakaladı hatta geçti. Şarkı söyler, kitabı okur gibi tüm ayrıntılarıyla resimlerine bakarak anlatır, 6 kelimeli cümle kurar vs vs