Doktorlara gösterdim psikolog,paikiyatri , dil terapistine bile gösterdik. Bebek dili varmış terapiste göre, psikolog ise büyüklerde geç komusma varsa cocugu etkılıyor denildi . Herseyı anlıyor . Her dediğimi tarif etmeden yapıor . Parmaklarıyla bir neseden kaçtane var onu gösteriyor ama bir türlü konusmuyor . Aynı durumu yasayan var mı süreç nasıl gıdıyor . Ne yapmalıyım . İlk cocuk tek cocuk . Annesi olarak bemi oyun arkadası bılıyor resmen o moddayım