Biz3kisiyiz_ estağfurullah canım, ben görmüştüm başka bir postta mesleğinizi bunun da bilincinde cevap verdim size 😊 kesinlikle yargıladığınızı düşünmüyorum yani. Mesele aslında tamamen benim yüzümün yapısı ile alakalı. Benim yüzüme göre ayar yaparlardı ama kirpiklerim yapışırdı, kirpiklerim kaydırırdı gözlüğü, derslerde falan ellerimi çeneme koyup gözlüğü parmağımla destekleyerek hocayı takip ettim kendimi bildim bileli çünkü odak noktasından bakmayınca baş ağrıtıcı olurdu doğal olarak 😁😁 kemik çerçeveyi de inadına öyle sevdim ki daha 1 yıl oldu vazgeçeli, iyi kendime işkence çektirmişim diyorum şuan