Selam kızlar. Yeni gözlük aldım. Ama uçuyormus gibi goruyoruyorum. Alışık olmadığım için mi sizce. Birde çok çok aşırı net değil görüntü. Net ama dikkatli bakınca hafif bir bulanık oluyor
Birde eğilince kayıyor kulağımın arkasından. Öne doğru geliyor. Düşecek gibi oluyor. Bu düzeltilir mi aldığım yere gitsem