DevosMom Nerime50_ siz maaş da mı aldınız? O zaman el koyabilirler vermeyebilirler. Doğum parası alınca maaş ödemeniz olmuyor çünkü. Normalde yatması gerekiyordu zaten hesaba süreç devam ediyor dememesi lazım yani sizin baya zaman olmuş. Kaç aylık bebeğiniz
meralulker kvnc6 Bana ilk etapta 14.000 TL ikincide 17.000 TL ve en son da 8.000 TL yattı. Eğer yatmadıysa iş yerinizin bulunduğu ssk’yı arayabilirsiniz. Benim doğumdan hemen sonra yattı.
filizkaplan sumeyyeasellina aynen doğum iznim bittikten sonra bi kaç gün sonra yatmıştı ama sana niye öyle üçe bölündü ki
sumeyyeasellina filizkaplan artık işyerimi öyle yapıyor ssk kı anlmadım herkese farklı farklı yatmış 2 kere 14-14 yattı banada