melisa111123 valla herkeste farklı mı acaba benim ki çok huysuzdu geceleri bir anda uyanıp ağlar inlerdi sonra bi gün kaşığa sesi geldi ucu küçücük çıkmasına rağmen baya uzun sürdü görünmesi ben diş etlerinde abartılı bi şişlik kızarıklık görmedim hemen sonra yanındaki de patladı . Üstler şiş gibi şimdi de . Hep bi huysuz hep bi ağlak yoruldum valla 😄