melisa111123 [https://mutluresim.com/images/2024/05/16/zydJNj.jpg](https://) tahmini ne zaman çıkar bebeğim çok huysuz😢
ereninannesi_ melisa111123 6.ayda bu hale gelde 9 ay 13 günlükken patladı ama aynı şekilde şişip 1 ay içinde yada 1 hafta içinde patlatan da varmış biraz bebekten bebeğe değişiyor. Ben artık ümidi kesmiştim bı sabah gülerken gördüm minik bı çizik.
busraalanya melisa111123 dişe benzemiyor normal diş etleri . Benim çocuklarım hep 11 aylıkken çıkardı şimdi bebeğimin birisi 8 aylık 6 aylıkken çıkarttı . Şu an da da ısırıyor göğsümü emmeyi bıraktı resmen nasıl unutulacak bu ısırma işini şaştım
senkendinideligibiyaptinya Bizimki de böyle hatta sizden daha az kabarık çıksın diye dua ediyorum sonra dişi çıkınca emerken ısıracağı aklıma geliyor😂
melisa111123 senkendinideligibiyaptinya inan bende çok korkuyorum ısırır diye şimdiden ısırma alıştırmaları yapıyo bilee ama çıksında rahatlasınlar bebişlerimiz biz bi yolunu buluruz😂🤦🏻
melisa111123 mrsfly bizimde nerdeyse 1 aydır böyle o yüzden çok stres oldum. Bebişimde çok rahatsız oluyor😢🤦🏻
melisa111123 ereninannesi_ bizde daha yeni 6 aylık olduk yaklaşık 1 aydır böyle umarım bir an önce gelirde rahatlar🙏🏻
mrsfly melisa111123 tetagil jel değil 100% bitkisel granül içinde kalsiyum var tüm doktorlar öneriyor aslında genelde kızım bayılıyır araştırın isterseniz
melisa111123 busraalanya diş geldiğinde kızaracak değil mi diş etleri o şekilde anlayabilirim heralde🤔