Cicektebenimcicekligunlerde @Maka_Paka Çok tatlış 😍 @HurremSultannn kanka siyah reng içini kapatmıyor mu benim dolabımda hiç yoktu.Elbise hariç onda asıl duruyor. Siyah üst geçen aldım artık bir tane var.😃Rengarenk morlar pembeler kırmızılar modum yükseliyor.Cıvıl cıvıl siyah üstüne renkli şal çanta kombin yavaş yavaş alıştır kendini biz hep renga rengarenk olmalıyız 😃💃🏻💃🏻💅🏻
HurremSultannn Cicektebenimcicekligunlerde kanka benim ic camasirim bile sihay genelde dkdkdkd neden bilmiyorum küçüklükten beri siyah seviyorummve yakışıyor da çevrem de öyle diyor dkdkdkd arada alıyorum dolabımda kırmızı da var mor da laciver te yeşil de ama işte siyah olunca bir başka oluyor😝
Kuzularinanasi Maka_Paka elbisenin yaka kısmi biraz bebek mama onlugunu animsatti bana 😄 sade olsa daha iyi rengi guzel ama
Beyninizikullanmakucretsizdir Ben böyle elbiseleri çok beğeniyorum ama bana yakışmaz gibi bir düşünceye kapılıyorum 🥴
Maka_Paka Beyninizikullanmakucretsizdir Giymeden anlamazsin canım, hemen al ve gör nasıl yakıştığını ☺️
Beyninizikullanmakucretsizdir Maka_Paka annemlerin orada bir yer var. Oraya bu tarz elbiseler gelmişti 350 TL diyordu. İnternetten daha uygun fiyatı. Kadınlar kapış kapış alıyordu ben sadece bakıp kaldım 😃
Cicektebenimcicekligunlerde HurremSultannn Aa siyahi onda bende severim.😈 Yakisiyordur da yaşın gençken giymek lazım yaşlanınca bordo laci siyah kahve giyeceğiz hep şimdiden stokları tüketme hevesini al 😃
Beyninizikullanmakucretsizdir Maka_Paka geçen hafta abiye elbiseler gelmişti 500 TL’ye. Kardeşim resim attı bayıldım resmen ben varken güzel şeyler olmuyor ben gidince bir sürü şey geliyor 🙄
Maka_Paka Beyninizikullanmakucretsizdir Olsun aldır dursun kenarda 😁 Her gün zamlaniyor. Ben bir de asla modayı takip etmem bir şeyi beğeniyorsan benim için moda odur
Beyninizikullanmakucretsizdir Maka_Paka yemin ederim bende öyleyim beğeniyorsam yeterli moda mı değil mi hiç takılmadan alıyorum 😃😃