Maka_Paka Dedektifgadget Teşekkür ederim. Oğlumla ilk bayramımız, geçen bayram gitmedik evimizdeydik. Bu bayram memlekette olacağız dolayısıyla oğluşumla ilk bayramimiz ☺️
Maka_Paka Deletedmom_112 Kendiminki tamamda oglumun kıyafetinde kararsız kalmıştım, hoş duruyorsa tamam ☺️
Dedektifgadget Maka_Paka ay ne güzel bizimde kızımla ramazan bayramı ilk bayramimizdi bence güzel tam yazlık şıkır şıkır 💚💚
HurremSultannn Maka_Paka nasıl renkli giyiyorsunuz ben siyahtan başka birşey gidince rahat edemiyorum🥴
nupel47 Maka_Paka kol ve ön yaka detayını beğenmedim 👎 sanırsın nur yerlitaş:D güzel ama güle güle gıyın