cauuv2 hatta şunu da söyleyeyim mesela biz im tercihlerde Mardinde vardı ama Mardinin görev süresi uzun olduğu için eğer çıksaydı Merkez yazmayacaktık Nusaybin vs yazacaktık çünkü daha kısa süresi. Şırnakta aynı şekilde. Bildiğim kadarıyla Beytüşşebap daha kısa mesela ama imkan yok orada diye yazmadık. Geçen sene giden arkadaşlarımda aynı usülle atandılar. Ama yine de siz bilirsiniz 😀 Eğer yönetmelik değişmezse tercih yapmak durumundasınız.