cauuv2 yani aslında dediğinin doğruluk payı olabilir belki ilçe atamalarında ona dikkat ediyor olabilirler ama seçimi kendimiz yapıyoruz evvela. Onlar bizim seçtiklerimiz arasından değerlendirme yapıyorlar. Bize Şırnak çıktığında bizde o şekilde yapmıştık. O kaç günde açıklanıyor bilmiyorum sanırım o iline göre değişiyormuş. Bizimki kaç günde açıklanmıştı hiç hatırlamıyorum valla 😀 tercih yapıldığını net biliyorumda açıklanma kısmını bilmiyorum 😀