bbbtt Çoğunluğun dediği gibi kilo alımı iyiyse bende mamayı bırakmanızı öneririm. Gündüzden başlayın, ½ gün ağlayıp duruma direnecektir düzeni bozulduğu için ama 3. 4. gün alışıp 5. gün mevcut durumu kabullenecektir
merveac bbbtt denedim ama malesef çok aglıyor alıştıgı içinmi aglıyor bilmiyorum neden böle yapıyor kıyamıyorumda aglamasına 😢
hilalll355 merveac benim bebeğim 23 de 3 aylık olacak mama ve meme destekli gidiyorum ama mamayla doyuyor benim bebeğimde de aynı sorun var ben 90 ml veriyorum tek seferde vermiyorim ilk 60 veriyorum yarım saat sonra geri kalanını veriyorum ikiye bölüp vermeyi dene ben öyle coUm bulabildim ama kusmasınin normal olduğunu söyledi doktor bana da fazla mama veriyorsun demedi bence mamayi dusurme çocuk doymuyor anladığım kadarıyla
merveac hilalll355 önce emme sonra 60 cc nama öle ilerliyoruz ben 1 hafta önce 90 cc verdimde çok kötü bişi yaşadım burnundan ve agzından mama geldi 😢 yani aşırı çok geliyor 90 cc bize
kes5_ merveac üzülüp stres yapma kendine her bebek kendine özeldir biraz anneliği ve bebeğin keyfini çıkar onu tanımaya çalış Bi arkadaşın dediği gibi önce mama ver 30cc sonra emzir uyuyup kalır memede kokunla ama sen biraz rahat ol herşey daha güzel ve düzene giriyor biraz büyüyünce biz 9aylığız❣️🙏
ozr42 merveac oğlumda 2 ay kadar emme mama şelinde gitti. Şuan 4 aylık. Sadece mama kullanıyoruz. Oğlumda çok kusuyodu. Mamayı sindiremediğinden. Halada kusuyor ama çok değil. Reflüsü yok ama normal bebeklere göre biraz fazla kusuyor doktor öyle dedi. Mama değişikliği yaptım hep. Bebelac gold iyi geldi bize. Birde aptamil ar iyi gelmişti ama pahalı olduğu için ve eczanelerde zor bulundunduğu için bebelac goldu seçtim. 60 cc dd bana normal geldi . Ben 90 veriyodum ama çok emmiyodu.mama ağırlıklıydı biraz.
merveac ozr42 bize kabız yapmıştı o bizde kullandık ondan. Aptamili yeni bıraktık hip’e geçtik AR olanı internette bende okudum doktora gidince bi soracagım
merveac smnbr aynı durumları yaşıyoruz bunada şükür bence çevremde hiç emziremeyen tanıdıklarım var çok şükür genede emiyolar
merveac hayallergercekoldu valla çözemedim bende 🥲 doktorum azaltmamı sonrada bırakmamızı istedi ama çıglık atıyor aglıyor mama içerken sakinleşiyor sonrasında kusuyor nasıl bi döngünün içindeyim anlayamadım az kaldı kontrole bakalım ne dicek doktorumuz
merveac hayallergercekoldu evet malesef baş olmaz ya kaşık biberonla hem mama soğur bu seferde midesini üşütür bence öle zor olur emzikte meme reddi yapıyor diyolar ama çok şükür dogdugu günden beri kullanıyoruz sıkıntı yaşamadık
momeymen merveac e bebekte var en içeriği temizlerden biri oymuş bir de hipps miş . Alman malı bir mama
minikkkelebek merveac benim bebegim sizin bebeğiniz gibiydi ben hem mama verip hemde emziriyordum kusma sorunu yaşıyorduk ebe de üç ilk ay bebekler doyma hissini bilmez ağlar dedi her şeye meme emiyorsa eğer dedi emzirin emzirdikten sonra iki uç saat mama vermeyin dedi hani iki saatte bir yemesi lazım ya ara vermeden verince kusuyorlar siz neden mama veriyorsunuz sütünüz mu az
merveac minikkkelebek sütün azlığından dolayı degilde biraz erken dogdu ve dogdugu gün mama vermemizi istedi doktorumuz tabi süt hemen gelmiyor mamayı alıştı o yüzden emsede illa mamayı istiyor ve kusuyor çocuk doktorumuz mamayı azaltmamı istedi ama illaki aglıyor ve hırçınlaşıyor belli bi süre sonra süt mü bitiyor yoksa mama gibi hızla gelmedigi için mi hırçınlaşıyor bilmiyorum 🤷🏼♀️ ama her mama içişte kusuyor bazen gece sadece emiyor uyuyup kalıyor mama içmiyor
hilalll355 merveac 90 CC ayina göre normal ama emziriyorum ama sütüm çok yetersiz memede 10 dk kalıyor maksimum oda bol bol süt gelmiyor
azrasmommm merveac sma confort kullanıyorum ben de bir tek bu yaradı benim bebeğime. İlk zamanlar benim bebeğim de kusuyordu her mamadan sonra. Sanırım küçük olduğu için kusuyorlar. 4 aydan sonra kusmayı bıraktı. Hala aynı mamayı kullanıyorum. Mamadan sonra 10 15 dk dik vaziyette tut ve zıplatma. Bi de karın üstü yatınca da çok kusuyorlar canım. Zamanla geçecektir ama inşallah. Katı gıdaya başladığında zaten bitiyor
merveac azrasmommm inşallah biran önce geçer üzülüyorumda beslenemezse diye ama kilo alımı iyi bazen gece fark edemezsem bişi olursa diyede korkuyorum
minikkkelebek merveac benim bebeğim de suan öyle ben bir suredir mama kullanmıyorum bebeğim kuvezde kaldı bir hafta kadar o süre boyunca mama verdiler sütüm hemen gelmedi benim de orada alıştı sizin de dediğiniz gibi emse bile ağlıyor mama yese bile ağlıyor ama bu doymadigi için değil doymasa zaten kusmaz demek ki fazlasını atıyor siz ağlamasına bakmayın mamasını verin iki saat arayla emerse de iki saat bekleyin ağlayınca susturmaya çalışın yoksa daha fazlasını isteyecektir bir süre sonra alışıyorlar mamayı bırakın günde teke düşürün ben öyle yaptım ve şimdi vermiyorum emdikten sonra da bi iki dakika ağlıyor susuyor bazen hip kullanın hip kilo aldırmıyor hani bazı mamalar sisirir ya gereksiz öyle değil bir de gaz yapmıyor sma da güzel
merveac Mukaddeshnn yok agzının kenarından yogurt şeklinde akıyor çok nadir fışkırma şeklinde onu daha yeni yeni yapmaya başladı
Mukaddeshnn Mukaddeshnn bebeginiz daha küçük fazlasını çıkartabilir gazını almalısınız. Sonra fışkırır sekil de kuruyorsa reflu olabilir. Mamadan sonra hemen yatirmayin mamalardan sonra 2.3 çay kaşığı su verin sutunuz varsa zaten mamayi azaltın sütunuz u sağın kaç cc çıkıyor ona göre mama yi verin mama alan bebekler 2 saatte bir beslemelisiniz.