Selam kızlar 2buçuk aylık bebeğim var ve hem emme hem mama şeklinde ilerliyoruz
Mama içsede emmek istiyor emsede mama içmek istiyor ve her mamadan sonra kusuyor mama degiştirdik gene kusuyor doktora sordum çok geldigi için kusuyordur mamayı azalt dedi bölede çok huysuz oldu ve agladı doymadıgı için büyük ihtimal herneyse ebeye sordum mama çok geldigi için dedi 60 cc veriyorum çokmu ? Emmek yetiyordur ama arkadan mama gelcegini bildigi için öle yapıyordur dedi ebe napmam gerek bu denedigimiz 4. Mama
Sma , bebelac gold , aptamil kullandık şuan hip geçtik 2. Günümüz 2 kere kusma yaşadık 2 hafta sonra kontrolümüz var bakalım nolcak. Sizde durumlar ne acaba ben gibi yaşayan varmı