UmudumOlsun uyumak istemedi dışarı çıktık evde sıkıldı su oyunları oynadık kum havuzu aldık.
Büyüme ataklarında destekli uyuttum.
Yemek yemek istemedi meyve püreleri yaptım hiç zorlayıp strese sokmadım.
Kapalı Havuza götürdüm (su en güzel stress atma yöntemi bence)
Bazen açık havada yemek yedik piknik yapar gibi.
Uykuya direndiğinde asla ama asla zorlamadım gece 10 da olsa kalkıp oyun oynadım ve ben ona ayak uydurdum (oyuncak mı fırlatıyor bende fırlatıp gülüyorum 🤷🏼♀️) yani aklıma gelmeyen çok şey vardır eminim ki. Yani o ne yaparsa ya da ne yapmak isterse bende onu yaptım.
Bu arada ekran yok asla atak dönemlerinde.
Şuan 13 aylık ve 1 gece nöbet tuttuğumu bilmem