ozipek Kesinlikle katılıyorum, bebeğim 4 günlükken çilek yemiştim o gece sabaha kadar ağla ağla canımız çıktı, ertesi gün doktor liste verdi çileği hayatından çıkar hem gaz yapar hem alerjik dedi ve o listeye uyduğum için hiç gazı olmadan büyüdü çocuğum