[silindi] bence erken. cogu uzman 5.5 aydan önce baslayınca ileride yemek reddi oldugu görüşünde.. Ki çevremde erken başlayıp sonradannhiçbir gıdayı yemeyen bebek çok gördüm.Her bebekte olmayabilir. Ama riski var. O yüzden ben doktorumu dinleyip 5.5 ayı bekliyorum 🙈şimdiden hazırlık yapıyoruz. Biraz mama sandalyesine oturtuyorum. Ben yemek yerken kucagımda tutuyorum. İlgisini cekmesi için.