[silindi] açıkcası eğer alerji gibi bi sorunu yoksa ve kilo alımı da iyi ise biraz daha bekleyin bence zaten bir ömür yiyecek 2 ay daha beklemekte bi sakınca yok yazık o minik bağırsaklarını yormaya ne gerek var. Burda çoğu kişi acele etmiş eğer bi sebeb yoksa çok mantıklı gelmiyor tüm otoriteler ilk 6 ay sadece anne sütü diyor. Kızım 7,5 aylık o kadar dikkat etmeme rağmen bazen hala kabız oluyor.