HeeSenCokBiliyon Eslem46 sorma ya can çekişe çekişe gidiyorum ağrıdan bebeğime odaklanamıyorum inşallah geçer sizin de benimde çok zor gerçekten bol bol su için
Ecemsultan miranbebekkkk canım eczaneden krem var sorursan hemen verirler. Bende çok sıkıntı yaşadım ama o krem çok iyi geldi bana
17_bar HeeSenCokBiliyon hayır sürmüyorum hiç bişey sadece sapları kaynatıyorum sığunca limonu koyup süzüyorum her sabah aç karına bi bardak içiyorum
yasemin1812 HeeSenCokBiliyon Gerçekten öyle söyledi doktora gittim ama kanama iki üç gün olmuştu bende sadece daha da olmadı , acaba belli dereceleri mi var bende bilmiyorum ki canım
gamzes-26 Maalesef normal doğumun en kötü yanı uzun bir süre kabız olmamaya çalış kurukayısı komposto içtim ben hep daha sonra zamanla azaldı dikkat etmek gerekiyor
miranbebekkkk asya343 doktora gittim ilaçlara başladım 😂 benimkinde çatlak oluşmuş o yüzden kaybolmamış😂
HeeSenCokBiliyon yasemin1812 inan yapmadığım hiçbir şey kalmadı sıvıyı bol tüketiyorum ama aynı inşallah atlatırım en kısa zamanda 🥹🥹
cmag miranbebekkkk ayyy benimde doğumdan sonra başlamadı şimdi başladı 6 ay oldu doğum yapalı geçenlerde çok zorlandım ondan oldu sanırsam nasıl geçecek ya o günden beri hep bir ağrı var ter içinde kalıyorum yaparken resmen
miranbebekkkk cmag kuzu bugün genel cerrahiye gittim muayene etti krem ile şurup verdi acı çekmektense git