hulya0407 17_bar bunu sadece 5 gün mü uyguladınız. Hala içiyor musunuz. 10 aydır geçmeyen basurum var benimde
asya343 miranbebekkkk Benimki 4 5 senedir benimle aahhaha hamileyken de ekstra bişey olmadı öyle duruyor rahatsız da etmiyor ama sıcak suya oturma felan bende yapmıştım zamanında , benimki dışta kalmıyo içeri giriyor ay sabah sabah neyse skxhksms
afrakevser miranbebekkkk bende ilk gördüğümde bu ne demiştim bilmiyordum internet de arastirdumda öğrendim 🤦 doğumdan sonra oldu benim kimseyede söylemedim gitmedim de nasıl olacak bilmiyorum
MasaLiyam miranbebekkkk proktogiyvenıl diye bir krem kullandım onun sayesinde geçti yoksa 1 yaşına gelene kadar çocuğum perişandım
Eslem46 Makat çatlağı ve basur aynı şey mi bnde makat çatlağı var dedi doktor çok acıyor önerisi olan var mı acaba
HeeSenCokBiliyon Eslem46 aynı şey değil makat çatlağı bende de var şu an napıyorsam geçmiyor böyle bi ağrı yok doktor krem verdi 1 haftadır kullanıyorum bana mısın demiyor ya
yalaz6 miranbebekkkk bende gebeliğin son haftaları başladı doğumla da büyümüştü epey beş buçuk ay oldu doğum yapalı şu an yok geçti kendi kendine.
yasemin1812 miranbebekkkk Bende basur zannettim sezaryen olmuştum ama makat çatlağı dedi doktor krem verdi kullanmadım açıkçası çünkü 2 3 gün sürdü kendi kendine geçti. Boll su tüket bence kayısı çayı falan da içebilirsiniz biraz rahatlatır inşallah ama öncelik doktorun dedikleri tabi ki
HeeSenCokBiliyon yasemin1812 makat çatlağı ve 2 gğnde geçti ben şok 🤯 3 ay olcak doğum yapalı hla geçmedi kremler yağlar ne kullanıyorsam boş ölcem ağrısından ya
HeeSenCokBiliyon 17_bar sadece o suyunu mu içiyorsunuz makata patlıcan sapını sürmüyorsunuz değil mi geçen bi postta gördüm o sürüyordu
17_bar HeeSenCokBiliyon hayır sürmüyorum hiç bişey sadece sapları kaynatıyorum sığunca limonu koyup süzüyorum her sabah aç karına bi bardak içiyorum
HeeSenCokBiliyon miranbebekkkk basur değil de makat çatlağı oldu 3 ay olcak doğum yapalı hla geçmedi böyle bir ağrı yok değum bundan çok daha kolaydı
yasemin1812 HeeSenCokBiliyon Gerçekten öyle söyledi doktora gittim ama kanama iki üç gün olmuştu bende sadece daha da olmadı , acaba belli dereceleri mi var bende bilmiyorum ki canım