Evremmerve SinanzehraNeva kilo aliminin terlemeyle ilgili bir durum olduğunu sanmam belirli bir aydan sonra artık kilo ve boy artışı yavaşlayacak diye okumuştum ama hangi aydı🙄🤔
SinanzehraNeva Evremmerve bizimki terlemeyle alakalıymış sürekli su kaybı olduğu için biz büyükler de zayıflarken öyle zayıflamıyor muyuz
Evremmerve Cansuuummm Ben sıcağa hiç dayanamam ama hiç vücudumdan şu çıktığını bilmem çok nadirdir. Babası da pek terlemez ama kndi babam ve amcam durduk yerde kafalarından şu akıtırlar hatta gören senin kız dedelerine çekmiş der
ilknrsygi_1991 Ben bugün sordum bebekler başlarından terler dedi doktor. Normaldir dedi. Genetik de olabilir ayrıca dedi. Kafaya takılacak bir durum değilmiş yani.
AryamH Evremmerve dediginiz kadar cok degil ama emerken uyurken terliyordu simdi azaldi 10 aylik ama kafasi hep sicak oluyor
Hiravzem Evremmerve bizde de aynı durum var hatta bende bi post açmayı düşünüyordum ama önceliğim hastalıkları yazmak oldu buna sıra gelmedi
Mevamm Evremmerve sormadim bna normal geliyor cunku gece insan kendisi de terler bazen yemek yerken de terler o yuzden normal geliyor bana kendilerine gore buyuk caba harciyorlar emerken ustunu inceltiyorum emzirmeden mesela yelek ceket varsa cikartiyorum
ilkmutluluk17 Evremmerve bebekler belli bir yaşa kadar kafadan terlerlermiş merak etmeyin hasta olmamasına dikkat edin yeter tabii burun tıkanıklığı yoksa beyin kan akışları çok hızlı olduğundandı sanırım hep sıcak ve terlermiş kafaları