Evremmerve Kızımın kafası emerken ve uyurken sanki yağmur yağmış gibi şıpır şıpır su damlatiyor. Ateş gibi ısınıyor benim kolumu bile islatiyor bir vitamin eksikliği bir sorun olabilir mi acaba yoksa her bebekte olan efor kaybından kaynaklı terlemeli bilemedim
Bulutbey Evremmerve emerken benim oğlumuzda kafası çok terliyor. Boncuk boncuk süzülüyor. Bize göre küçük ama onlar iÇin büyük efor gerektiren bir eylem. Normal olduğunu düşünüyorum. (Uyurken olmuyor ama bizde)
Ecemimu Evremmerve benim oğlumun da başı emerken boncuk boncuk terliyor. Gece uyurken de başını koyduğu yer sırılsıklam oluyor. Doktora sorduğumda anne veya babada çok terleyen varsa bebekte de olabilir, herhangi bir sorunu yoktur dedi. Ben çok terlediğim için bana benziyor olabilir diye düşündüm. Siz de doktora sorarsanız ve farklı bir yorum yaparsa buraya ekler misiniz?
Prensescik Evremmerve bnm kızımda aşırı terliyor gecede 2.3 sefer üst cıkarıyorum kafasıda aynı şekilde çok terleyen cocukta hasta daha cabuk oluyor cok dikkat etmek lazım
Diyalacarduman Benim kızımdada aynı sıkıntı var hatta haftaya doktor kontrolümüz var sormayı düşünüyordum doktora bebeğiniz kaç aylık
Evremmerve Bulutbey inşallah normaldir doktora soracaktim.guya bugün gittiğimde ama unuttum tecrübesi olan vardır belki dedim
Syd Bende yaşadım bunu yastığının üstüne havlu koyuyordum o kadar çok terliyordu ama o dönem hastaydı burnu tıkalıydı doktorumuz rahat nefes alamıyor, nefes almaya çalışırken yoruluyor o yüzden terler demişti
Evremmerve Syd benim kızım neredeyse doğduğundan beri aynı şekilde terlemesi var yastık ıslak olurdu bu siralar emerken ıslanıyor daha çok yüzü soğuk olsa bile kafası ateş niyeyse.
Mevamm Evremmerve sormadim bna normal geliyor cunku gece insan kendisi de terler bazen yemek yerken de terler o yuzden normal geliyor bana kendilerine gore buyuk caba harciyorlar emerken ustunu inceltiyorum emzirmeden mesela yelek ceket varsa cikartiyorum
Evremmerve Ecemimu inşallah yazarım bizde de ben sıcağı hiç sevmem ama terleme yoktur kendi babamda amcamda falan var bende acaba irsi bir durum olabilir mi diye düşünüyordum
Svnkysrts Evremmerve bizde de aynı durum vardı geçen gün doktora götürdüm doktoru çok iyi kuzumun korkulacak bişey yok terlemesi tam tersi iyi bişe demişti hatta kafa terlemesi doktorların bebeklerde görmek istediği bir durum ve bu da geliştiğinin bir göstergesi dedi yani korkulacak bişey yok güzel anne 🙏🏻
Nazliprensesinannesi Evremmerve emerken cok enerji kaybediyorlar ve bizim vucut sicakligimizda birlesince emerken cok terliyorlar emzirirken cok sicak olmamasina dikkat edin ortamin
SinanzehraNeva Evremmerve benim kzımın da aynı şekilde saçları çok uzundu 5 aylık olmasına rağmen saçlarını kestirdik kurumuyodu emziremiyordum şimdi bi şapka falan takıp öyle emzirmeye çalışıyorum geceleri üşümemesi için emerkende alnı sanki tarlada çalışmış gibi oluyor kilo alımı durdu bu yüzden bu ayında sebebini bilen yazsın yaa
Evremmerve SinanzehraNeva kilo aliminin terlemeyle ilgili bir durum olduğunu sanmam belirli bir aydan sonra artık kilo ve boy artışı yavaşlayacak diye okumuştum ama hangi aydı🙄🤔
Cansuuummm Evremmerve canım benim oğlum da aynı yastık su içinde kalıyor ben doktora sordum sizde yada esinizde terleme varsa onda da olması normaldir demişti . Benim eşimde çok terler sizde varmı böyle bı durum
Evremmerve Cansuuummm Ben sıcağa hiç dayanamam ama hiç vücudumdan şu çıktığını bilmem çok nadirdir. Babası da pek terlemez ama kndi babam ve amcam durduk yerde kafalarından şu akıtırlar hatta gören senin kız dedelerine çekmiş der
yellowmom8 Evremmerve benim kızımda öyleydi hala ara ara yerler demir eksikliği olanlarda çok olurmuş