Bence çok gereksiz. Yağlı yemek kokusu asla çıkmıyor ne yaparsan yap benim bile yiyesim gelmiyor ama kızım alıştı mecburen kullanıyorum diğer tabakları reddediyor. Bence ek gıda alınması gereken iki şey var pipetli suluk munchkin öneririm bir de yorninin önlüğü ve yere serilen örtüsü. Bizde hem oioi kaşık var hem mycey kızım hep mycey kullanıyor. Başka ek gıda anlamında elzem birşey yok