ilknur95 çok kötü koktuğunu söylüyorlar bi süre kullanımdan sonra. Seramik, cam en sağlıklısıdır. Saklama kapları da yiyeceklerle temas edeceği için temiz üretiliyor(güvenilir olduğundan emin olun, her saklama kabı değil) blw için saklama kabı tercih ederim diye düşünüyorum şimdilik.