Arkadaşlar bugün kan tahlili verdik sonuç olarak B12 vitamini eksikliği çıktı bebekte , şekeri falan normal . Kötü kolesterol ldh bayağı yüksek çıktı trigleserid 385 çıktı neden bu kadar yüksek diye doktora sorduk B12 düşünce diğerleri yükselirmiş . Üşümesi de ondanmış bazı değerleri anormal derecede yüksek çıktı çünkü