Kızlar ikinci bebeğim oldu şuan 4 buçuk aylık , anne sütü alıyor mama vermiyorum aç bırakmıyorum yarım saatte bir emiyor çoğunlukla zaten. Sorum şu: bebek acıkınca eli ayağı yüzü kulakları kısacası tüm vücudu buz gibi oluyor emdikten iki dakika sonra da bebeğin vücut sıcaklığı normale dönüyor . Açlık kan şekeri mi düşüyor ? Aynı durumu yaşayan var mı? Kaç tane doktora gittik bu konuya takılma dediler. Üniversite hastanesine götüreyim diyorum fikri olan varsa lütfen yazsın kızım 4500 kilo doğdu şuanda 11kilo , aşırı kilo aldığı için defalarca doktora götürdük anne sütü içiyor sıkıntı yok dediler üşümesi ve kilosu beni endişelendiriyor