theyikik Goon hiç beğenmedim ben kenar cırtları çok kötüydü açılmıyordu elimde kaldı açmaya çalışırken🫠 Valla canbebe çok güzel 👍 Prima premium care kullanıyorum şimdi çok da mükemmel diyemem. Molfix pişik yaptı, Sleepy çok güzel bir de baby Turco aldım bakalım onu da deneyeceğim sonra market bezleri hariç tüm bezleri denemiş olacağım 😂😂 Belediye hediye paketinde Önlem vardı 10’lu onu bile denedim yani valla güzeldi 😅