Yyagmur3 duygukty zeytinyağı bende katıyorum her yemeğine. Bahsettiğim gibi vermek istemiyorum ama bebeğim alıştı galiba ağlıyor huysuzlanıyor ve benide emmiyor yemek vakti geldiği zaman.
B-Ececik Yyagmur3 bestiron daha çok kabız yapıyor dört defa lavman yapmak zorunda kaldım bebeğime microfere geri döndüm
Yyagmur3 B-Ececik ayyy öyle mi yaa. Ne yapacağız biz böyle? Bende anlayamadım ki çünkü bestirona geçmeden önce de biraz vardı kabızlık hala devam edince anlayamadım hangisinden oldu, nasıl yapsam acaba şaştım kaldım
B-Ececik Yyagmur3 sert dışkı sebebiyle oluşabilir. Kakasını tutar o bölgeyi elletmez ağlar. Çocuk cerrahi bakıyor.