Hanımlar bebeğim 6ay 11 günlük 5,5 aylıkken tadımlara başladık ve yaklaşık 15 gündür de bebeğimin isteğiyle 2 öğün normal yemeye geçtik. İştahlı ve istekli bebeğim çok şükür. Fakat bebeğim kabız oldu zorlanarak ve katı şekilde kakasını yapıyor. Öyle aşırı yemek yedirmiyorum ⅔ yemek kaşığı dolusu kadar veriyorum ne vereceksemde yiyeceği şeye dikkat ediyorum. Daha istiyor oluyor ama ben vermiyorum sırf kabız olur diye ama yinede oldu. Bu arada demir vitaminimizi değiştirdik ocean kullanıyorduk o kakamızı yapmamızda zorluyordu Bestirona geçtik ama anlayamadım o da mı yapıyor yoksa ek gıda dan dolayı mı. Bebeğimin kabızlığına ne iyi gelir tavsiyenize ihtiyacım var. 🫶🏼